Op deze pagina vindt u een overzicht van alle online informatie en dienstverlening waarvoor de gemeente Koggenland (mede) verantwoordelijk is en waarvoor een toegankelijkheidsverklaring is opgesteld.

Beschrijving website

Link naar website

Link naar toegankelijkheidsverklaring website

Corporate website gemeente Koggenlandhttps://www.koggenland.nlhttps://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/743(externe link)
Digitale verslaglegging gemeenteraad Koggenlandhttps://raad.koggenland.nlhttps://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/842(externe link)
Portaal Waardering Onroerende Zaken (WOZ)https://woz-portaal.koggenland.nlhttps://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/1102(externe link)
Digitaal loket Burgerzaken Koggenlandhttps://iburgerzaken.koggenland.nlhttps://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/842(externe link)
Online inwonerpanel Koggenlandhttps://www.koggenlandspreekt.nl(externe link)https://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/1107(externe link)
Website Woningbedrijf Koggenlandhttps://www.woningbedrijfkoggenland.nl(externe link)https://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/1106(externe link)
Online portaal aanvraag welzijnsubsidie Koggenlandhttps://subsidieswelzijn.koggenland.nlhttps://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/841(externe link)
Website zwembad Buitenmeerehttps://www.zwembadbuitenmeere.nl(externe link)https://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/1108(externe link)
Website accommodatieverhuur Koggenlandhttps://koggenland.accommodatiehuur.nl(externe link)https://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/1109(externe link)
Website zwembad Koggenbadhttps://www.koggenbad.nl(externe link)https://www.toegankelijkheidsverklaring.nl/register/1110(externe link)

Probleem met de toegankelijkheid van deze website?

Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid?
Neem dan contact op via webmaster@koggenland.nl.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
  • We informeren u over de voortgang en de uitkomst.
  • Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld.

Handhavingsprocedure

Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?
Dan kunt u contact opnemen met de Nationale Ombudsman(externe link).