Huisregels

Wij willen graag het contact met onze bezoekers zo prettig mogelijk laten verlopen. Daarnaast vinden wij de veiligheid van onze medewerkers erg belangrijk. Huisregels scheppen duidelijkheid. Zo weten wij wat we van elkaar kunnen verwachten.

Onze huisregels

  • Bij binnenkomst meldt u zich bij de receptie.
  • Wanneer u te laat bent, doen wij ons best u zo spoedig mogelijk te helpen. Indien wij u niet meteen kunnen helpen, plannen wij samen met u een nieuwe afspraak in.
  • Wij vragen u de privacy van de andere bezoekers te respecteren.
  • Wij behandelen elkaar met respect. Agressief gedrag, geweld, discriminatie en intimidatie horen daar niet bij.
  • U verlaat in geval van een calamiteit zo snel mogelijk het gebouw via de vluchtroutes en volgt de aanwijzingen van het BHV-personeel op.

Bekijk de volledige huisregels onderaan de pagina. 

Tips of klachten

Onze medewerkers doen hun uiterste best om u op de beste manier van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat niet alles loopt zoals u had verwacht. Indien u suggesties heeft om onze dienstverlening te verbeteren of heeft u een klacht, dan horen wij dit graag van u. Geef uw tip of klacht aan ons door.

Te downloaden:

Pagina opties